Довідка

про результати навчально-виховної роботи за 2018-2019н .р .


      З метою фахового зростання педагогів в ДНЗ проведено:

В 2018 – 2019 навчальному році пройшли курсову підготовку на базі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти практичний психолог Струтинська Галина Олександрівна, а в березні 2019 року атестаційною комісією ІІ рівня департаменту освіти Хмельницької міської ради було проатестовано вихователя Дзядзін О.Ю. та присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», та завідуючу Дзядзін О.Ю. на відповідність займаній посаді, вихователь Ярова А.І. та Шатаєва Н.М. були проатестовані на відповідність одинадцятому тарифному розряду. Вихователю Майстер Ю.В.  присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»,

      Згідно річного плану  та завдань дошкільного навчального закладу були проведені:

- педагогічні ради: «Організація роботи дошкільного навчального закладу  у 2018-2019 н.р., «Сучасні здоров’язберігаючі технології», «Кумунікативно-діяльнісний підхід навчання мови та мовлення», «Підсумки освітньо-виховної роботи за навчальний рік». Педагогами в повному обсязі виконані всі рішення. 

Також протягом року проводились теоретичні семінари, індивідуальні консультації по запитам педагогів, що сприяло вирішенню педагогічних проблем;  проведено планові консультації для педагогів та розроблені методичні рекомендації; вивчення стану життєдіяльності дітей.

    

 Для успішного проведення навчально-виховного процесу в ДНЗ  створені такі умови:

- екологічно сприятлива обстановка в приміщенні ДНЗ та на його території,

- внутрішнє облаштування приміщень доступне для життєвого простору дітям.

-кожна вікова група має особливості у  просторі, затишності, розташуванні ігрових зон, столів, ліжок.

- для проведення навчального та виховного процесу є достатня    кількість функціонально придатних знарядь, засобів, приладів, матеріалів , книжок, іграшок,  науково методичних посібників в кожній віковій групі. Кожна група закупила наочний матеріал для проведення занять з логіко-математичного розвитку, з природи, дитина і світ, мовленнєве спілкування, валеології, ігрові модулі для сюжетно-рольових ігор.

   



Аналіз навчально-виховного процесу показав такі результати:

1. Кожна вікова група планує і систематично проводить  фізкультурно-оздорочу роботу в повному обсязі, про що свідчать перевірка планів навчально-виховної роботи вихователів та інструктора фізкультури, аналізи фізкультурно-оздоровчої роботи методиста, контроль медсестри та лікаря.

2. Кожна вікова група має всі умови для виховання культурно-гігієнічних навичок, але не всі педагоги дотримуються цих вимог. 

3. Аналіз роботи інструктора фізичного виховання з проведення занять, розваг, корекційної роботи, індивідуальної  роботи дає можливість зробити висновок, що в цілому діти з основних рухів виконали програму.  

4. Покращилась якість інформативності батьків про хвороби і їх профілактику.

5.Фізкультура на повітрі проводиться систематично у вигляді комплексів загальнорозвиваючих вправ, або закріплення основних рухів, або рухливих ігор естафетного чи командного характеру в усіх  дошкільних групах згідно віку.

6.Аналіз проведення ранкової гімнастики фізінструктором та вихователями показав, що всі педагоги дотримуються методики проведення.

7. Моніторинг вивчення компетентностей дітей  показав достатній професіоналізм педагогів  по роботі за Базовим компонентом  дошкільної освіти. Було обстежено 127 дітей за освітніми лініями: «Особистість дитини» у 69 % дітей компетенція сформована в повній мірі,а у 31 % дітей  компетенція сформована достатній  мірі. «Дитина в соціумі» у 70 % - компетенція сформована в повній мірі, у 30 % - компетенція сформована достатній  мірі. «Дитина в природному довкіллі» у 61 % - компетенція сформована в повній мірі,39 % - компетенція сформована достатній  мірі. « Дитина в світі культури» у 71 % - компетенція сформована в повній мірі, 29 % - компетенція сформована достатній  мірі. «Гра дитини» у 90 % - компетенція сформована в повній мірі,11 % - компетенція сформована достатній  мірі. «Дитина в сенсорно – пізнавальному світі» у 59 % - компетенція сформована в повній мірі, 41 % - компетенція сформована достатній  мірі. «Мовлення дитини» у 60 % - компетенція сформована в повній мірі,40 % - компетенція сформована достатній  мірі. При вивченні рівня сформованості компетенцій у дітей відсутні показники за критеріями «посередньо», «мінімально», «не сформовано». 

Загальний показник: 68 % - компетенція сформована в повній мірі, 32 % - компетенція сформована достатній  мірі, 0 % - компетенція сформована посередньо, 0 % компетенція сформована мінімально, 0 % - компетенція  не сформована.

Моніторингове дослідження інваріантної частини Базового компонента дошкільної освіти дало змогу відстежити позитивну динаміку , що свідчить про систематичну, планомірну роботу педагогічного колективу. На кінець навчального року загальний показник сформованості компетенцій: в повній мірі – 68 %; в достатній мірі – 32 %; .На кінець навчального року рівень пізнавального розвитку мав позитивні зміни. 

Моніторингове дослідження варіативної частини Базового компоненту дошкільної освіти  виявив 70 % сформовано в повній мірі; 30 % - в достатній мірі в освітній лінії хореографія; 69 - в повній мірі; 31 % в достатній мірі за освітньою лінією іноземна мова (англійська мова)




Завідуюча ДНЗ №39 О.Дзядзін