ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідуюча ДНЗ №39

______С.В.Матвійчук

 

План проведення

Тижня безпеки дорожнього руху

в ДНЗ №39 «Котигорошко»

з 11.11.19 по  15.11.19

 

 

Дата

Тема дня

Форми роботи з дітьми

Ранньо-молодший вік

Середньо - старший вік

11.11.19

«Транспорт. Його роль в житті людини»

Читання оповідань Н.Красоткіної «Казки про транспорт»;

Д/г «Склади автомобіль», «На чому подорожуємо»;

Р/г «Горобчики і автомобіль»;

Заняття «Транспорт буває різним»;

СХД «Наклей деталі від автомобіля».

Заняття "Транспорт та його роль в житті дитини»;

Д/гра «Збери світлофор»

Читання вірша А.Північного «Світлофор»;

Р/г"Червоний,жовтий,зелений», «Кольорові автомобілі»;

СРГ «Водії», «Автобус»…;

Спостереження за проїжджаючим транспортом;

 Бесіда «Яким буває транспорт», «Культура поведінки в громадському транспорті».

Робота з батьками:

Папка пересувка «Дорожній рух»

 

12.11.19

«Ми пішоходи»

Заняття «Переходимо вулицю обережно»;

Р/г «Кольорові автомобілі»;

Д/г«Озирнись по сторонах»;

Моделювання ситуації «Перейди через дорогу за мамою»;

Читання твору В.Кожевникова «Пішоходові – малюку»;

Заучування вірша В.Шуваєвої «Маленькі мандрівники»(на закріплення правил переходу через дорогу»;

 Р/г "Кольорові автомобілі»;

Спостереження за перехожими.

 Робота з батьками

  «Чи легко навчити дитину правильно вести себе  на дорозі?»

Бесіда «Як убезпечити дитину на дорозі

Заняття: «Безпека на дорозі»;

Р/г «Червоний, жовтий, зелений»;

СРГ: «Шофери»;

Складання творчої розповіді «Якщо б всі знаки переплуталися?».

 

Робота з батьками

Папка-пересувка «Дотримуйтесь правил дорожнього руху».

13.11.19

«Світлофорова наука»

Комплексне заняття «Наш друг та помічник Світлофор»;

Д/г «Світлофор – пішохід», «Світлофор наш добрий друг»..;

Читання віршів – загадок «Школа світлофора Моргайка»;

Р/г «Перехрестя», «Три сигнали світлофора».

 Робота з батьками

Книга – ширма «Вивчаємо правила дорожнього руху»

Заняття  «В гостях у Світлофора Моргайки»;

Д/г «Полагодь знак», «Збери світлофор»;

Розбір ситуацій «Червоне світло застало посеред дороги»;

 Перегляд презентації «Правила пішоходів»;

СРГ «Автобус»;

Малювання транспорту на асфальті.

Робота з батьками

Консультація  : «Абетка пішоходів»

14.11.19

«Правила дорожнього руху»

Моделювання ситуації «Переходимо вулицю»;

Д/г «Знайди автомобіль за описом».

Робота з батьками консультація «Як подбати про безпеку дітей на дорозі?»

СРГ «Школа дорожніх наук»;

Малювання «Дорожній рух»;

Перегляд мультфільму Уроки тітоньки сови «Правила дорожнього руху».

 Робота з батьками : консультація «Як подбати про безпеку дітей на дорозі?»

 

15.11.19

«Дорожні знаки»

Д/г «Зберемо знаки»; спостереження за знаками біля дитячого садка;

Заняття «Правила дорожні знати кожному годиться»

Заняття «Дорожні знаки – азбука для водіїв та пішоходів», малювання «Дорожні знаки»;

 Бесіда: «Дорожні знаки»;

Д/г «Назви знак»;

Р/г «Водії і пішоходи»;

Розбір ілюстрацій  «Небезпечні ситуації на дорозі»;

СРГ «Подорож по місту»;

Читання оповідання С. Носова «Автомобіль».

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідуюча ДНЗ №39

______С.В.Матвійчук

 

 

План  проведення тижня безпеки життєдіяльності дитини

в ДНЗ №39

з 18 по 22 листопада 2019року

 

І ДЕНЬ

ДИТИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ

 

 

Ранньо-Молодша група

Середня група

Старша група

 

І половина

 - Бесіда з дітьми про рідну домівку, про членів їхніх родин;

- Заняття «Свої та чужі». Роз’яснення правил спілкування з близькими та чужими людьми.

- Читання казки С.Маршака «Казка про неслухняне мишеня».

- Психологічна гра «Ланцюжок компліментів для рідних людей»;

- Бесіда за змістом відомих художніх творів («Троє поросят», «Колобок»).

- Рухливі ігри «Пташка і кіт», «Зайці і Вовк».

- Читання казки «Котик і Півник».

- Заняття «Свої та чужі».

- Спостереження за незнайомими перехожими біля дитячого садка (Як їх можна назвати? Чи можна зрозуміти наміри цих людей за їхнім зовнішнім виглядом?).

- Моделювання ситуації «Чужий дзвонить у двері»;

- Заняття «Увага незнайомці»;

- Рухлива гра «Хитра лисиця».

 

Прогулянка

- Сюжетно-рольова гра «Сім’я», закріпити правила поведінки дитини, коли вона сама вдома;

- Дидактична гра «Мій телефонний довідник» (101, 102, 103, 104);

- Рухлива гра «Горобчики і кіт», «Кіт і миші».

- Дидактична гра

«З ким можна спілкуватися, а з ким ні»;

- Сюжетно-рольова гра «Магазин», закріпити знання правил ввічливого і обачного спілкування з незнайомцями.

- Дидактичні ігри «Свої – чужі», «Який, яка, яке, які?», закріпити знання правил безпечної поведінки.

- Спостереження за поведінкою дітей середньої групи, як граються. Моделювання ситуації «Можна – не можна».

 

ІІ половина   дня

- Психогімнастика «Усміхнемося мамі»;

- Перегляд казки «Колобок», інсценованої дітьми старшої групи, складання разом з дітьми позитивної кінцівки казки;

- Малювання малюнків за сюжетом казки «Колобок».

- Психогімнастика «Мовчазна розмова»;

- Читання казки «Червона шапочка», обговорення її змісту;

- Розв’язання проблемної ситуації «Катруся їде в гості», закріпити правила поведінки з незнайомими людьми.

- Театралізована діяльність «Котик і Півник»;

- Гра-тренінг «Телефонна розмова»;

- Індивідуальна робота: обговорення з дітьми прислів’я «З добрим дружи, а лихого стережись»;

- Дидактична гра « Добро – зло».

 

 

ІІ ДЕНЬ

ДИТИНА ВДОМА

 

      Час проведення

Ранньо-Молодша група

Середня група

Старша група

 

І половина дня

 - Бесіда про небезпечні предмети, які є на кухні;

- Дидактична гра «Відгадай за описом» (електроприлади);

- Бесіда з дітьми про предмети в групі, якими не можна гратися;

- Заняття «Електричні помічники вдома»;

- Зображувальна діяльність «Мої улюблені іграшки».

- Бесіда на тему «Мийні засоби всякі – це не іграшки малятам»;

- Дидактична гра «Знайди речі, які можуть становити небезпеку»;

- Екскурсія-огляд пральні.

- Сюжетна гра «Приберемо ляльку Машу» (прання лялькового одягу);

- Заняття «Часом гра не доводить до добра».

- Бесіда про правила безпечного користування механічними та електричними побутовими приладами, медикаментами;

- Екскурсія-огляд до пральні. Ознайомлення зі специфічним обладнанням, акцентування уваги на важливості дотримання правил техніки безпеки при його використанні;

- Дидактична гра «Що можна, а що ні», закріплення правил обережної поведінки в домашньому побуті.

 

Прогулянка

Огляд майданчика. Звернути увагу дітей на небезпечні місця;

- Сюжетно-рольова гра «Сім’я», закріпити знання про безпечне використання побутових приладів;

- Дидактична гра «Чим можна гратися на прогулянці, а чим ні».

- Дидактична гра «Хороші і погані іграшки»;

- Моделювання ситуацій «Гра на балконі, на вікні»;

- Малювання на асфальті «Пожежна машина»;

- Рухливі ігри «Цілься краще», «Кеглі».

- Екскурсія-огляд території ДНЗ. Перевірити чи немає небезпечних предметів;

- Сюжетно-рольова гра «Діти захворіли», закріпити знання користування домашньою аптечкою (тільки в присутності дорослих);

- Ігри-естафети «Швидка допомога», «Рятівники поспішають на допомогу».

 

ІІ половина дня

-Читання віршів, відгадування загадок про електропобутові прилади;

- Дидактична гра «Безпечні та небезпечні розваги маленьких звірят»;

- Розглядання малюнків із зображенням пожежного транспорту та дії пожежників;

- Театральна вистава «Кицькин дім»;

- Дидактична гра «Хто з дітей чинить неправильно»;

- Дидактична гра «Що кому потрібно для роботи»;

- Конструювання електроприладів з будівельного матеріалу.

- Розфарбовування схематичних малюнків із зображенням небезпечних побутових приладів;

- Сюжетно-рольова гра «Школа екстремальних ситуацій»;

- Моделювання ситуації «Сам удома»;

- Закріпити номера телефонів потрібних в надзвичайних ситуаціях.

 

 ІІІ ДЕНЬ

ДИТИНА І ПРИРОДА

 

     Час проведення

Ранньо-Молодша група

Середня група

Старша група

 

І половина дня

 - Дидактична гра «Одягни ляльку на прогулянку», закріпити знання про сезонний одяг;

- Вивчення заклички  «Іди, іди, дощику»;

- Спостереження за станом погоди, що може бути небезпечним?

- Читання віршів про природу лісу;

 - Розгляд малюнків про мешканців водойм.

- Бесіда «Чиста вода – здорове життя»;

- Досліди з водою та повітрям;

- Розгляд картин відомих художників з зображенням природних явищ, бесіда за їх змістом;

- Оглянути календар природи в групі, зробити висновки.

- Бесіда «Як зберегти чисте повітря на планеті»;

- Розповідь вихователя «Обережно: гроза, буревій»;

- Вправа: «Придумай іншу казку. Що було б, якби герої знали правила поведінки в лісі» («Червона Шапочка», «Колобок», «Пан Коцький»).

 

Прогулянка

  - Малювання: «Веселий дощик»;

- Ігри з повітрям і водою;

-Заняття на тему: «Щоб здоровим бути, треба загартовуватися»;

- Дидактична гра: «Допоможемо Незнайці» (вибрати місця біля водойм, де можна безпечно гратися).

- Бесіда на тему: «Лікарські рослини», розглянути зображення;

- Дидактична гра: «У повітрі, воді та на суходолі»;

- Малювання: «Весняний день» (явища природи).

- Бесіда на тему «Усі ми природі друзі»;

- Дослідницька діяльність «Визначення сили вітру» (вітрячки, смужки паперу, стрічки);

- Рухливі ігри «Шпаки», «Відгадай чий голосок»;

- Заняття на тему: «Щоб бути здоровим…»

 

ІІ половина дня

    - Бесіда за картиною «На прогулянку до озера», ознайомити дітей з правилами поведінки біля води, вчити, що треба охороняти водойми: не кидати сміття;

- Дидактична гра: «Хто де живе» (мешканці водойм).

- Зображувальна діяльність «У природи немає поганої погоди» (природні явища, обговорити, коли вони можуть бути небезпечними);

- Бесіда: «Хто робить правильно, хто ні»;

- Пам’ятка: «Правила поведінки в лісі».

- Гра за ТРВЗ «Що було б, якби…» (не було б сонечка, не було б вітру, постійно йшов дощ…);

- Природоохоронна бесіда «Щоб я зробив, щоб наш садок був кращий»;

- Рухливо-творча гра «Рятувальники».

 

ІV ДЕНЬ

ДИТИНА І ВУЛИЦЯ

 

Час   проведення

Ранньо-Молодша група

Середня група

Старша група

 

І половина дня

- Спостереження за легковими та вантажними автомобілями, які рухаються біля території дитячого садка;

- Розглядання непередбачуваних ситуацій зі звірятами на дорозі за серією картин «Азбука дорожнього руху»;

- Рухлива гра «Горобчики і автомобілі»;

- Заняття «У гості до бабусі», закріпити правила безпечної поведінки в громадському транспорті.

- Спостереження за транспортом спеціального призначення, що рухається поблизу території закладу;

- Заняття «Світлофор та зебра – наші помічники»;

- Сюжетно-рольова гра «Водії»;

- Дидактична гра «Куди їдуть машини»;

- Настільна гра «Назви знак»;

- Рухлива гра «Пішоходи і машини».

- Бесіда на тему «Як ми їхали з батьками»;

- Заняття «Дорожні знаки – азбука для водіїв і пішоходів»;

- Ігри на майданчику дорожнього руху;

- Вирішення проблемних ситуацій, які можуть трапитися на дорозі;

- Рухлива гра «Кольорові автомобілі».

 

Прогулянка

- Ігрова ситуація «Пішохідний перехід»;

- Розповідь вихователя про правила дорожнього руху «По дорозі – з дорослим за руку»;

- Проблемна ситуація «Лялька загубилася»;

- Дидактична гра «Хто як рухається».

- Цільова екскурсія до проїжджої частини дороги, закріплення правил поведінки водіїв і пішоходів;

- Сюжетно-рольова гра «Наша вулиця»;

- Дидактична гра «Знайди колір світлофора».

- Цільова екскурсія до проїжджої частини дороги, закріпити види транспорту;

- Рухлива гра «Стій! Увага! Рушай!»;

- Сюжетно-рольові ігри «Залізничний вокзал», «Аеропорт».

 

ІІ половина дня

- Читання творів М. Познанської «Світлофор», Л.Яковенко «Ми граємо»;

- Самостійна художня діяльність: малювання світлофора;

- Настільні ігри «Склади дорогу», «Куди їде автомобіль»;

- Тренінг «Перейди правильно дорогу»;

- Конструктивні ігри «Гараж», «Дороги».

- Читання твору С.Маршака «Світлофор»;

- Креативна діяльність «Автомобіль майбутнього», малювання;

- Рухливі ігри «Пішоходи і автомобілі», «Горобчики і автомобілі»;

- Психогімнастика «Звуки дороги».

Читання творів В.Клименка «Хто найважливіший на вулиці»;

- Самостійна художня діяльність «Безпека на дорозі», оформлення виставки малюнків;

- Брейн-ринг «Діти і вулиця»;

- Сюжетно-рольова гра «Подорож».

 

V ДЕНЬ

ЗДОРОВ'Я ДИТИНИ

 

       Час   проведення

Ранньо-Молодша група

    Середня група

Старша група

 

І половина дня

- Дидактичні ігри « У саду чи на городі», «Відгадай на дотик»;

- Сюжетно-рольова гра «Овочевий ринок»;

- Ліплення «Смачні та корисні фрукти»;

- Закріплення правил миття рук та обличчя у повсякденні;

- Читання вірша Г Бойка «Здоровим будь».

- Розповідь вихователя про користь овочів, фруктів та правила їх вживання;

- Дидактична гра

 « Відгадай за смаком»;

Сюжетно-рольова гра «кухарі»;

- Заняття «Вітаємо мило духмяне і рушничок полотняний;

- Читання оповідання Д.Орлової «П’ять справ перед сном».

- Психогімнастика «Заводні іграшки»;

- Бесіда про небезпеку брудних рук;

-Заняття «Здоров'я дітей – майбутнє країни»;

- Сюжетно-рольова гра «Лікарня».

 

Прогулянка

- Психогімнастика «Неслухняні ведмедики»;

- Дидактичні ігри «Де чий ніс», « Чий голосок»;

- Розповідь вихователя «Помічники людини – очі, вуха, ніс»;

- Розгляд води в калюжах, закріпити знання про небезпеку брудної води;

- Бесіда про користь загартування, збереження здоров'я дітей;

- Дидактична гра «Знайди предмет із заплющеними очима»;

- Рухлива гра «Заборонений рух»;

- Розповідь твору М.Коцюбинського «Десять робітників».

- Бесіда про лікарські рослини;

- Дидактичні ігри «Вершки та корінці», «З якого дерева плід»;

- Бесіда за змістом твору І.Січовика «Хліб чи халва»;

- Вивчення вірша Г.Бойка «Носовичок»;

- Читання твору К.Чуковського «Мийдодир».

 

ІІ половина дня

- Сюжетно-рольова гра «Моя квартира»,  розширювати знання про необхідність дотримання чистоти в приміщенні;

- Малювання «Носовичок для ляльки»;

- Рухлива вправа «Якщо хочеш бути здоровим, роби так».

- Дидактична гра «Щоб здоров'я добре мати, про

здоров'я треба дбати»;

- Моделювання ситуації про послідовність дій щодо дотримування розпорядку дня;

- Сюжетно-рольова гра «Сім'я», закріпити набуті знання про ведення здорового способу життя.

- Дидактична гра «У кого що болить», вчити надавати першу допомогу;

- Драматизація казки «Лікар Айболить»;

- Колективна робота зі створення книжки «Що робити, щоб не хворіти»;

- Рухливі ігри «Ми веселі дошкільнята», «Хто далі стрибне».

ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідуюча ДНЗ №39

______С.В.Матвійчук

                       

Заходи

щодо проведення тижня енергозбереження 17-20 вересня 2019р.

 

 

 

Вікова група

Перелік заходів

Ранній вік

та

молодша група

v  Читання та розфарбовування книжок-розмальовок на тему збереження енергії;

v  перегляд мультфільмів;

v   виставка іграшок (виготовлених разом з батьками) з покидькового матеріалу;

v  заняття(молодша група)«Електроприлади – це корисно чи небезпечно для життя?»;

v  розглядання іграшок, що працюють завдяки батарейкам;

v  організація акції «Здай батарейку-врятуй їжачка»

Середня

та

старша група

v  Тематичні заняття («Що трапиться, якщо не буде світла», «Земля – наш дім! Бережімо його!», «Вода-це подарунок природи», «У гості до Бережійка», «Чарівний шнур», Електрична країна», «Усе життя з води походить», «Бережи воду», «Скільки в лампочці свічок», «Де вода-там життя та інші);

v  читання та обговорення казок про бережливе ставлення до природних ресурсів;

v  бесіди про електрику й тепло з опорою на життєвий досвід;

v  бесіди за казками та оповіданнями про електрику й електричні прилади: «Його величність – Електрика», «Наші помічники», «Чарівна свічка»…;

v  спостереження за діями дорослих щодо використання електричних приладів і електрики в побуті, за діяльністю дорослих у заощадженні тепла у приміщеннях; серія спостережень: «Як ми використовуємо електричний струм у дитячому садку», «Скільки і яких лампочок у групі», «Як ми зберігаємо тепло у дитячому садку», «Як ми використовуємо воду у дитячому садку», «Кому потрібна вода»…;

v  пошукова діяльність «Де живе електрика»;

v  хвилинки спілкування «Обережно! Електроприлади»;

v   перегляд і обговорення казок, фільмів соціально-економічного змісту;

v  бесіди з дітьми з питань економного та дбайливого використання енергоресурсів;

v  організація акції «Здай батарейку-врятуй їжачка»;

v  розваги «Подорож крапельки», «Не дай крапельці впасти», «Подорож в країну електрики»…;

v  виставка родинних малюнків «Енергозбереження в нашій сім`ї»..;

v  тематичне малювання «Де живе тепло», «Перевір кран, закрути, воду в ньому бережи»;

v  вирішення проблемних ситуацій «Що станеться, якщо зникне електрика, вода, тепло;

v  творчі етюди «Я-лампочка», «Що вода розповість про себе»…

v  організація акції «Здай батарейку-врятуй їжачка»

ЗАТВЕРДЖУЮ

                                      Завідуюча ДНЗ №39                                              ________С.В.Матвійчук

 

Орієнтовний  план заходів до проведення Олімпійського тижня

9-13 вересня 2019р.

 

Заходи спрямовані на збереження та зміцнення здоров’я дітей, популяризацію спорту, здорового способу життя та розвиток олімпійського руху в Україні.

 

 

Ранній вік

Молодша група

Середня група

Старша група

Понеділок

Відкриття Олімпійського тижня

Перегляд мультфільмів на тему здорового способу життя, рухливі гри

Перегляд мультфільмів на тему здорового способу життя, читання художніх творів, рухливі ігри

Бесіди про користь фізкультури, спорту, перегляд мультфільмів на тему здорового способу життя, рухливі ігри

Слухання аудіо казки «Спортивні змагання. Хрюнчик і хрянчик», рухливі ігри

Вівторок

День рухливих ігор (біг, стрибки)

«Зайченята», «Жабки», «Через струмок»

«Кіт і миші», «Знайди свій колір», «Спіймай комара», «З купинки на купинку»…

Загадування загадок на спортивну тематику, рухливі ігри «У ведмедя у бору», «Кольорові автомобілі», «Зайці і вовк», «Горобчики»…

Ознайомлення дітей з приказками та прислів’ями пов’язаними зі здоровим способом життя та спортом, рухливі ігри «Гуси-лебеді», «Каруселі», «Стрибуни, «Чижик у клітці»….

Середа

розвага Малі олімпійські ігри

Четвер

День м’яча

Розгляд м’яча (вчимо властивості м’яча: котиться, стрибає…), Гра «М’яч у колі»

Рухливі ігри з м’ячем: «Прокоти м’яч у ворота», «Підкинь м’яч вище»…, Художньо-продуктивна діяльність

заняття з малювання

«Ілюстрація до вірша А.Барто «М’яч»»

Рухливі ігри з м’ячем: «Лови, кидай, падати не давай», «Школа м’яча».., Художньо-продуктивна діяльність

заняття з малювання «М’ячі для гномів»

 

Рухливі ігри з м’ячем: «Мисливці та зайці», «Підкинь і лови»,  «Не давай м’яч».., СХД нетрадиційні техніки малювання (олімпійський прапор, футбольний м’яч…)

П’ятниця

Рухливі ігри-забави (з повітряними кульками, мильними бульбашками….)

Рухливі ігри-забави (з повітряними кульками, мильними бульбашками….)

Малюнок на асфальті на спортивну тематику (м’ячі, прапорці, олімпійський прапор, велосипед…..)

Випуск фотогазети «Юні спортсмени»

                                                                                                                                                    Затверджую

Завідуюча ДНЗ №39

    ______Дзядзін О.Ю.

 

План заходів

щодо проведення тижня знань з основ безпеки життєдіяльності

в дошкільному навчальному закладі №39

з 12  по 16 листопада  2018 року.

 

Назва заходів

Термін

Відповідальний

1.

1. Провести заняття на тему безпеки при експлуатації побутових газо- та електроприладів

 

12.11.

Вихователь – методист

Вихователі

2.

Провести тематичні бесіди.

«Вогонь – друг, вогонь – ворог»,

«Безпека у побуті: електроприлади»

13.11.

 

 

15.11.

Вихователь – методист

Вихователі

3.

Провести заняття на тему безпеки при зустрічі зі свійськими та дикими тваринами

13.11.

Вихователь – методист

Вихователі

4.

Провести заняття на тему безпеки під час подорожі до лісу

14.11.

Вихователь – методист

Вихователі

5.

Провести виставку дитячих малюнків: «Безпека очима дітей»

15.11.

Вихователь – методист

Вихователі

7.

Провести заняття на тему безпеки під час відпочинку на воді

16.11.

Вихователь –

методист

Вихователі

8.

Перегляд мультфільмів «Уроки тітоньки сови»

12-16.11.

Вихователь –

методист

Вихователі

9.

Поновити інформаційний стенд та батьківські куточки новою інформацією відповідно тижня безпеки життєдіяльності дітей

12-16.11.

Вихователь –

методист

Вихователі

10.

Бесіди та консультації з батьками «Острівець безпеки», «Сам вдома», «Як вберегти дитину від пожежі»;

12-16.11.

Вихователі


                                    

                                                                            

                                                                             Затверджую

 

                                                                                           Завідуюча ДНЗ №39

 

                                                                                          _____ Дзядзін О.Ю.

 

 

 

План заходів

 

щодо проведення тижня до дня Гідності та Свободи

 

в дошкільному навчальному закладі №39

 

з 20 по 24 листопада 2017 року.

 

 

 

Назва заходів

Термін

Відповідальний

1.

Провести предметові лекції:

«З любов’ю до України»;

 

 

20.11

 

 

Виховтаелі

 

2.

Оформлення тематичних патріотичних куточків

20.11

Вихователі

3.

Провести бесіди з дітьми:

«Україна гідна Свободи»

22.11

Вихователі

4.

Перегляд документального фільму «Усе палає»

 

23.11

Група № 4,

Група № 2

5.

Перегляд патріотичних мультфільмів про Україну

23.11

Групи 1, 3

6.

Оформлення тематичних виставок

«Вони пройшли крізь вогонь і зброю»,

«Україна – єдина держава»

 

24.11

 

Групи № 2, 4

 

Групи № 1, 3

7.

Провести предметові лекції:

 «За мир в Україні, за гідність кожної людини»

 

24.11

 

Вихователі

8.

Бесіда з батьками:

«Україна гідна Свободи»

 

20-24.11

Вихователі

9.

Висвітлення інформації про проведені заходи до Дня Гідності та Свободи на сайтах закладів загальної середньої освіти

24.11.

Вихователь - методист

 

 

 

       

                                                                              Затверджую

 

                                                                                           Завідуюча ДНЗ №39

 

                                                                                          _____ Дзядзін О.Ю.

 

 

 

План заходів

 

щодо проведення тижня безпеки дорожнього руху

 

в дошкільному навчальному закладі №39

 

з 13 по 17 листопада 2017 року.

 

Назва заходів

Термін

Відповідальний

1.

Провести тематичні заняття у всіх вікових групах:

 

«Увага всім – діти на дорозі»

 

 

 

13.11.

 

 

Штокалюк С.І

Степко А.І.

 

«Увага! Дорога»

 

13.11.

 

Шатаєва Н.М.

 

«Дорожні знаки знаємо і правила вивчаємо»

 

13.11.

Волошина В.І.

Доробалюк К.І.

 

«Що ти знаєш про дорожній рух?»

13.11.

Майстер Ю.В.

Доробалюк К.І.

2.

Сюжетно – рольова гра «Водій автобуса»

13.11.

Групи № 1, 3

Сюжетно – рольова гра «Переведи малюка через дорогу»

13.11.

Групи № 2, 4

3.

Заняття – бесіда з розвитку мовлення: «Наш друг Світлофор»

14.11.

Вихователі

4.

Бесіда з батьками:

««Дисципліна дорослих на вулиці – запорука безпеки дитини»

13-17.11

Вихователі

5.

Перегляд мультфільму Уроки тітоньки Сови. «Правила дорожнього руху»

 

15.11.

Вихователі

6.

Провести навчання з евакуації дітей під час пожежі

16.11

Завідуюча

Методист

Вихователі

7.

Провести конкурс малюнків «Безпека очима дітей»

17.11.

Методист

Вихователі

 

                                                                       

                                                                                                                               Затверджую

 

Завідуюча ДНЗ № 39

 

Дзядзін О.Ю.

 

План заходів

 

щодо проведення тижня Сталої Енергії

 

в дошкільному навчальному закладі №39 «Котигорошко»

 

в період з 17.10.17 по 20.10.17

 

 

 

№ з/п

Заходи

Дата проведення

Відповідальний

1.

Показ мультиплікаційних фільмів на еко-теми

17.10.2017р.

Вихователі

2.

Проведення занять з енергоефективності та енергозбереження у всіх вікових групах:

«Бережи світло!» гр..№ 1

«Енергозбереження в житті людини»               гр.№2

«Електроприлади – наші помічники»          гр..№ 3

 

«Подорож до країни світла»                  гр..№4

18.10.2017р.

Вихователі

3.

Бесіда з дітьми на тему: «Зростаймо бережливими та дбайливими»

19.10.17 р.

Вихователі

4.

Виставка дитячих робіт на тему «Бережи світло»

20.10.2017 р.

Вихователі